Wybierz silnik
-
1.3 CDTI 16V, 2004/06 - 2011/01, 69 KM, 1248 cm3. Kod silnika: Y 13 DT / Z 13 DT
-
1.3 CDTI 16V, 2005/10 - 2011/12, 75 KM, 1248 cm3. Kod silnika: Z 13 DTJ
-
1.4, 2004/10 - 2011/12, 90 KM, 1364 cm3. Kod silnika: Z 14 XEP
-
1.6 CNG, 2005/04 - 2011/01, 97 KM, 1598 cm3. Kod silnika: Z 16 YNG
-
1.6 CNG, 2006/06 - 2011/12, 94 KM, 1598 cm3. Kod silnika: Z 16 YNG
-
1.6, 2001/08 - , 84 KM, 1598 cm3. Kod silnika: Z 16 SE
-
1.6, 2001/10 - 2006/09, 87 KM, 1598 cm3. Kod silnika: Z 16 SE
-
1.7 CDTI 16V, 2004/07 - 2011/12, 101 KM, 1686 cm3. Kod silnika: Z 17 DTH
-
1.7 DI 16V, 2001/10 - 2004/06, 65 KM, 1686 cm3. Kod silnika: Y 17 DTL
-
1.7 DTI 16V, 2001/10 - 2004/06, 75 KM, 1686 cm3. Kod silnika: Y 17 DT
-
1.3 CDTI 16V, 2004/06 - 2011/01, 69 KM, 1248 cm3. Kod silnika: Y 13 DT / Z 13 DT
-
1.3 CDTI 16V, 2005/10 - 2011/12, 75 KM, 1248 cm3. Kod silnika: Z 13 DTJ
-
1.4, 2004/10 - 2011/12, 90 KM, 1364 cm3. Kod silnika: Z 14 XEP
-
1.6 CNG, 2005/04 - 2011/01, 97 KM, 1598 cm3. Kod silnika: Z 16 YNG
-
1.6 CNG, 2006/06 - 2011/12, 94 KM, 1598 cm3. Kod silnika: Z 16 YNG
-
1.6, 2001/08 - , 84 KM, 1598 cm3. Kod silnika: Z 16 SE
-
1.6, 2001/10 - 2006/09, 87 KM, 1598 cm3. Kod silnika: Z 16 SE
-
1.7 CDTI 16V, 2004/07 - 2011/12, 101 KM, 1686 cm3. Kod silnika: Z 17 DTH
-
1.7 DI 16V, 2001/10 - 2004/06, 65 KM, 1686 cm3. Kod silnika: Y 17 DTL
-
1.7 DTI 16V, 2001/10 - 2004/06, 75 KM, 1686 cm3. Kod silnika: Y 17 DT
-
RP1200EPS1484
1 099,00 złProdukt kaucjonowany: 199,00 złKOLUMNA KIEROWNICZA ZE WSPOMAGANIEM ELEKTRYCZNYM - EPS
DO SAMOCHODOW Z REGULOWANĄ WYSOKOŚCIĄ KOLUMNY KIEROWNICZEJ -
RP1270M869
820,00 złProdukt kaucjonowany: 150,00 złMANUALNANA - EPS
PRODUCENT ORYGINALNY: DELPHI
ILOŚĆ OBROTÓW KOŁA KIEROWNICY - WAŁKA ROZDZIELACZA: 2,75 -
RP1272M870
815,00 złProdukt kaucjonowany: 150,00 złMANUALNANA - EPS
PRODUCENT ORYGINALNY: TRW
ILOŚĆ OBROTÓW KOŁA KIEROWNICY - WAŁKA ROZDZIELACZA: 3,5 -
RP1280EPS1485
1 099,00 złProdukt kaucjonowany: 199,00 złKOLUMNA KIEROWNICZA ZE WSPOMAGANIEM ELEKTRYCZNYM - EPS
PRODUCENT ORYGINALNY: NSK
DO SAMOCHODÓW BEZ REGULACJI WYSOKOŚCI KOLUMNY KIEROWNICZEJ